Ggggssss 24 gün oluyor normal doğum yapali 3 kere lavman la tuvaletimi yaptım oda arkamı yara yaptı yapamıyorum hep sıvı şeyler tuketiyorum suyu Cook içiyorum sağlık ocağına gittim duphalac diye ilaç verdi fayda görmedim ne yapmam lazım