Benim oğlum 15 aylıkken işaret parmağını kullanmaya başladı. Ama ben sürekli yakın-uzak her şeyi parmağımla gösterdim. Diafona basmayı çok seviyordu, sürekli aldım kucağıma diafona götürdüm orada işaret parmağını kullanmaya başladı. Pop-it almıştım onunla da pekiştirdi baya. Mesela su isterken suluğa bakıp ağlardı bende o sırada suluğu elime alıp, onun ellerini işaret eder gibi tutup parmağını dokundurdum. Su mu istiyorsun, bak bu su diyerek. Ya da istediği herhangi bir şeye hep parmağıyla dokundurdum. 16 aylıkken tamamen öğrenip kendi kullanmaya başladı.