Benim kızım doğduğundan beri sırtüstü yatmasını seviyor sağa sola döndürüyorduk az uyuyordu kafa şekli bozulmasın diye bi ara sola çok yatıyordu sağa çevirince zorla dönüyürdu şimdi 4 aylık hep sırtüstü yatıyor kafasında az bi şekil bozukluğu var bende onu kafaya taktım büyüdükçe düzelir diyor herkes inşallah düzelir