Sssenemmm gece çıkarsanız uyurken alıp araba da emzirip koyarsanız kesik kesik te olsa devam ediyor bebeğim yeni 5 aylık oldu öyle yaptık tatile gelirken. Eğer gündüz çıkarsanız ilk uykusu geldiği sırada çıkın arabada uyusun uyanınca ilk uyandığında bi 30 dk olsa keyifli olur öyle oyalarsınız bence sonra inersiniz mola verip oyalarsınız uyku gelince tekrar binersiniz biz dönüşte öyle yapacağız