Merhaba anneler, oğlum 1 yaşına yeni girdi. Kış için ve sonbahar için ayrı ayrı giyecek ceket, mont bakınıyorum. Fiyatlar zaten malum. Size sorum kışın zaten yürümeye başlayacak astronot mont tarzı rahat kullanılır mı? Yoksa normal biraz uzun mont alıp zaten arabayla bir yerlere gidiyor oluruz bacaklarına battaniye atsam mı rahat kullanışlı olur? Tecrübeleri annelerden fikir rica ederim.