Bebeğim 2 ay 20 günlük beşikte sallayarak uyutuyorum. Gündüz uykularında da gece uykusuna geçerkende ağlıyor. Uyku penceresine dikkat ediyorum 1 saat uyanık kalıyor uykusunun geldiğini anlıyorumda ama yatınca bişey oluyor. En az 10 dakika sürüyor sakinleşip uykuya dalması. Heleki 1 saati geçirdiysem saatlerce ağladığı bile oluyor. Gazı yok, karnı tok oluyor ama yinede her uykuda yaşıyoruz bu durumu. 1 saat fazlamı diyip erken uyutmayıda denedim yine aynısı oluyor. Yardım edebilecek, önerisi olan var mı?