Ulkuverasmom yavruhamsi ikisinide kullanmadım ama trendyoldan enhitbaby sayfasından çift kat pazen almıştım çok güzel bahar içinde müslin aldım oda çok güzel çıktı owli de güzel ama çok pahalı ben aldığımda yarı fiyatıydı 🙄
yavruhamsi Kk41 tulumlarım fiyatları çok arttı ebebeği kullanıyordum yıkadıkça inceldi memnundum sonradan hüsran oldu biraz o yüzden yeni arayıştayım 🌸
yavruhamsi Ulkuverasmom teşekkürler evet owli baya baya artmış fiyat olarak dediğiniz sayfaya bakacağım 🌸
Umutalim Yorni şu mavi yıldızlı olanı geçen kış kullandım çok memnundum bütün kış üstündeydi günduz uykularunda da giydirdim alacaksanız bir beden büyük alın kolları bacakları lastikli oldgu icin büyük olmuyor