Bebeğim 39 günlük meme+ mama ile besleniyor fakat bir iki gundur memeyi reddetmeye basladi cok üzülüyorum uykuluyken ancak tutuyor yada cok ac degilse iki cekip birakiyor beslenme sondasi kullananlar sutleri artti mi bebek memeyi tuttu mu bana care olur mu yada memeyi tekrar nasil tutturabilirim sutum azaliyor cok üzülüyorum lutfen yardim edin