Sevilay2507 Kızlar 45 gün oldu doğum yapalı hala kabızlık problemi yaşıyorum ve çatlak oluşmuş orda cok zorlanıyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı 🥹
_mom1 Benim olağanüstü kötü trendyoldan bir yag aldım hemerothol diye bayağı yorumları iyiydi ye i başladım kullanmaya inşallah etki eder ama kabızlığım devam ediyor 3 ay olacak neredeyse doğum yapali