Nzlcan91 sikayetinizde dogumunuzun gununu ve saatini belirtin. Asistan doktor olduğunu da belirtin. Hastaneye saglik bakanligindan yazi gittiğinde yönetim direk o kisiyi bulup, hesap soracaktir eminim. Cimer şikayetlerin de fazlasiyla huzursuz oluyorlar. Ben zekai tahir i sikayet ettim. Hastaneden yazılı posta geldi evime. Boyle sorumsuz, saygisiz saglikcilara tahammül edemiyorum. Ne yasatiyorlarsa umarim kendileri de ayni şeyi yasarlar.