Ata1 benimde bebeğim böyle doğdu. Çapa hastanesinde profosor Erbuğ keskin hocaya gittik. Ameliyat için 11.ayı önerdi ama olmaması ileride cinsel hayatını, sperm atışını engellemezmiş sadece eğilerek işemesi gerekir psikolojisi bozulur dedi. O yüzden ameliyat yaptırmayacağım. Size zorunlu mu tuttular ameliyatı? Bir de genetik oluyormuş. Eşimde öyle doğmuş ama ameliyat olmamış. Yalnızca biraz aşağı doğru çıkış oluyor o kadar