Merhaba oğlum 22 aylık 11,500 kg 88 cm.
Doğduğunda kakası 7-8 ay mukusluydu sonra düzeldi kansızlık sorunu var şimdi biraz düzelmiş ama hiç bir zaman tam düzelmiyor. Eşimin abisinin kızı çölyak. Doktora götürdüm 2 kere test yapsınlar diye gerek görmediler hiç. İshal yada kabız değilse sürekli gerek yok dediler. Evde yapılan biocard’ın çölyak testleri var %98 doğru yanıtı veriyormuş. Onu yaptım evde negatih çıktı bi doktor tavsiyesiyle. Daha önce evde bu testi yapan oldumu? Yada bu sürecim normal mi sizce