Yildiz52 her çocuk bir şekilde alışır ama öğretmenin orada ki demeyelimden kastı yapabilirlik beceri düzeyindendir çğnkü orada hali hazırda bir eğitim var 5-6 yaş grubu bu eğitime algı be beceri olarak hazır oluyorlar fakat daha alt grubu onlar kadar hazır olmuyor sizi hiç bilmediğiniz dilden konuşan bir sınıfa koysalar ne kadar başarılı ve kendinizi ifade edersiniz yada ne kdar severek gidebilirsiniz.
Sosyalleşmesi konusunda zorluk çekmezler ama eğitim konusunda yaş önemli bir faktör her yaşın her ayın göstermesi gereken bir hedef davranış ve becerileri vardır eğer bunu gösteremeden çocuktan bu davranışı istersek başarılı olunamaz malesef