Mrseldem Kızımın göbeği 3 gün önce düşmüştü gayet güzel iyileşiyordu . Dün gece gaz sancısı çoktu çok sıktı kendini altını değiştirirken baktım biraz kanamıs göbeği . Doktorunada henüz ulaşamadım sorun olur mu yaşayan var mı bunu
Balbocegi Mrseldem bir problem olmaz. Daha tam olarak kurumamıştır. Okunup zorlayınca kendini ufak bir kanama olmuştur. Fakat devam ederse muhakkak doktora başvurun
_Lavinya Mrseldem Düşer düşmez kuruma ve tam kapanma olmuyor. Su değdirmemeye çalışın. Bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum. 🌼
YigitAras_moom Mrseldem kanama miktarı önemli eğer az ise sıkıntı olmaz aktif gelen kanama varsa hastaneye gitmelisiniz benim bebeğimin bı kaç gün boyunca az az kaniyodu zibininda kurumus kan lekeleri vardı çok şükür öyleyse sıkıntı olmuyo
lalbg Mrseldem miktar azsa bi sorun olmaz. Doktora danışıp hafif batikon sürüp gazlı bezle kapatabilirsiniz. Ama çok ve sürekli geliyosa doktora danışmalısınız.
Nlvdgn Mrseldem bizim ebemiz kanarsa hastaneye gidin k vit.ignesi vurulcak demişti.kanamis ama ben çok geç fark ettm hastaneye gttk k vit.ignesi vuruldu sizde danışın doktora ya da sağlık ocagna