Merhaba anneler, 27 aylık bir oğlum var.
Bir kaç gündür oğlum alaturka tuvalete gidip oturuyor , bugün babasıyla girdi babası çişini yap dedi yaptı.
Onun haricinde yaklaşık 6 aydır kendi klozetine oturup çiş diyor sonra kalkıyordu, üstünü falan çıkartmıyordu.
Yeni taşındığımız evin klozetini arızalı hiç kullanmadık ams alaturka tuvalete girince biz bizi izlemiş kapının altından sonradan anladık şimdi aynısını yapıyor.
Sizce oğlum bezi bırakmaya hazır mı?
Bezi takılı değilken çişini altına yapar, söylemez.