Bende hastanede kullanmaya başladım 2 buçuk 3 aylıkken yavaş yavaş bıraktırdım artık onsuz emiyor bırakır yani siz ığraşırsanız buraktırırsınız 1-2 kere vermemekle değil onsuz verin ağlayınca telrar takın ama şimdi küçük daha anlamayabilir bırakın emsin hiç bi zararı yok