10,5 aylık kızım var doğum günü için öyle bakıyorum bişeyler nasıl yapsam diye evde olacak çok yakınlarım olacak evde bulunduğum yerde doğum günü konseptini sordum 1000 TL’den başlıyorum dedi sizce fazla değilmi bu fiyat ya siz nasıl yaptınız ya da yapacaksınız 🎊