Cly01 Kızlar geceden fırına da koymuştum yok tutmamış hala süt dökmeden değerlendirme yöntemi olur mu dokeyim mii lor falan olur mu
pitircik2019 Cly01 fırını 50 dereceye açıp koyun , tencere kapağı açık olsun ve 1 saat. Sonunda taş gibi yoğurt olacak. 1 gece de eklemeyin buzdolabında dinlensin.
Duygu007 Cly01 kuzum tencereye koy baya tuz at kaynat topaklanmaya baslayinca sondur altini tülbent yazma gibi bisey varsa suz onu suyu sarkinca tepsiye koy arada karistir hafif kuruyunca kirmizi toz biberle hafif maydanozla ye sade de yiyebilirsin cok guzel olur
catlakbianne Fırını 60dereceye ayarlıyorsunuz ısınınca içine koyun 1 saat dursun sonra fırın soğuyamam kadar içinde dursun
Tugbarenas Sıcak su dolu kabin içine mayaladıydınız yoğurt kabını koyun içine de 1 kaşık yoğurt atın ama karıştırmayın sütü üstünü bezle kapatın 3 4 saat sonra yoğurdunuz hazır ☺️ Benimde bazen basıma geliyor kurtariyor bu sütu