Sarellebebek Kızımın 2 gündür pişiği geçmiyor kantaron ve sudocrem kullanıyorum altını lavaboda her seferinde ılık suyla yıkıyorum bi azalma olmuyo yardım lütfen ağlamakdan mahvoldu yavrum 😔
Elisasmommy mucizem3006 ay ben ondan sürdüm çocuk çığlık çığlığa ağladı balından beri hiç ağlamamıştı oysa ki