tasyan Sebeyda 2. ayda kapandı bılgıldağı. Erken kapanması problemmiş başı büyümeyebilir beyne baskı olabilir vs dendi. Çok korktuk ama sürekli kontrol altında tuttu doktor çok şükür büyüdü kafası. Her gün ölçerdim korkudan. Şu an 15 aylık hiçbir sorun yok.
Angelss12 Angelss12 kızım 3 ay 27 günlük arka bıngıldağı tam kapanmadı 3 ay kontrolümüzde doktor ultrasondan bakalım dedi randevu verdi sizce beklemeli miyim? Kendi kendine kapanır mı küçük bebeği ultrasona sokmak istemiyorum
Haffuse Angelss12 benim kizimin da arka bingildagi gec kapandi, bekleme derim, doktorunu tavsiyesinie uy bence, icin rahat etsin…Allah korusun bi sikinti okacagini sanmiyorum ama, erken mudahale gerktiren bi tedavi olasiligini da goz onynde bulundur🥰
Veragillerden mrvklyc Dokuz aylığız biz de merak ettim doktorunuz normal dedi mi dokuz aylıkken kapanmasına? Sanki elimi sürdüğümde kapanmış gibi hissediyorum bu aralar.
mrvklyc Veragillerden Kafa çevresi büyümeye devam ederse hiçbir sorun olmayacağını söyledi. Şükür şimdilik hiç bi sorun yok kafası olması gerektiği gibi 14 aylık olmak üzere kızım 🌸
Deletedmom_62 Sebeyda bıngıldak nedir kafadaki yumuşak kısım mı ? birsey sormak istiyorum benim kızım 15 günlük kafasi yuvarlak değil arkaya doğru uzun yumurta seklinde gibi bu düzelir mi zamanla
Sebeyda ftsdmrhn aynen bizimde 20 aylık hâlâ açık acaba bı sıkıntı mı var diye kafama takılıyor Dr dedi en geç 22ayda kapanması laziim