Leylaninannesiii Kızımın bugün 2. ay aşıları yapıldı eczaneden calpol aldım ateşi olursa vereyim diye ne eczacı söyledi ne sıklıkla ve ne kadar vereceğimi ne de ben biliyorum tecrübeli anneler bebeğim iki aylık ölçüsüne göre ne kadar vermeliyim ve ne sıklıkla
Efuli6161 Leylaninannesiii asıl miktarı bebeğimiz kilosuna bağlı kilosunun yarısı kadar vereceksiniz örneğin 5kg sa 2,5ml vereceksiniz temiz enjektör varsa onunla ölçüp verebilirseniz daha sağlıklı olur..4saatte bir verilebilir ama ateşi yoksa boşuna vermeyin ki direnç kazanmasın sonra ihtiyacınız olduğunda işe yaramaz ilaç..
Byze Leylaninannesiii aşıdan sonra bi çay kaşığı verdim ateşi olmadı bidaha vermedim. Ateşi çıkmayınca verme bidaha dediler
Znurr Leylaninannesiii fazlası zararlı sadece, yani ateş görmedikçe vermeyin. Bazı anneler 4 saatte bir ateş olsada olmasada veriyor.
Pirayeada Leylaninannesiii ateşi yoktu huzursuzluk vardı ağrı kesici özelliği de olduğu için verdim. 3 aşı ağrı yapar ağrıdan ateş çıkar siz takip edin
Leylaninannesiii Efuli6161 öyle mi bunu bilmiyordum enjektörüm yok malesef arkadaşlar bir çay kaşığı demiş öyle yapayım diyorum
Ytn Kızımında aşıları oldu dr bir çay kaşığı calpol verebilirsin dedi ateşi 38 olursa dedi olmazsa verme bağışıklık kazansın dedi ama çıkmadı çok şükür çok huzursuz du verdim rahat uyudu
Leylaninannesiii Byze Ateşi çıkmadan verilmemesi gerekiyor zaten 37.5 olursa ver dedi hemşire bakalım inşallah olmaz ateşi
zehraaktas Leylaninannesiii bana 1 . Ay aşısından sonra çok huzursuzlanır ağlarsa 1 çay kaşığı ver dedi sizinde öyledir muhtemelen
Leylaninannesiii zehraaktas 1. Ayda sorun yaşamadık vermedim de inşallah bu da öyle geçer ama biraz ağır oluyormuş herkes öyle söylüyor