Hasret Sezgin oneririm 😊 fiyatlari biraz yuksek ama kalitesi sahane.
Dogm cekimini kendisi yapti.
1 yas cekimini busra karakasa yaptrdm rezalet. Fotograf kalitesi berbat . Kesnlkle onermem.
Hasret sezginin cektklerinin kalitesi cok profesyonel. Gidince anlarsnz zten.