nhduman Brutal-Betty ben doğum parası alacağım da, ödeme aşamasında diyor. Yatmış mı? Yatacak mı? Ne demek bu? Bilginiz var mı acaba?
ALPASLANINannesi nhduman e devletten ptt uzerinden yapilan odemelere bakin benim de oyle diyordu ama yatmis meger
irva ALPASLANINannesi Arkadasımda baktı ptt kart hesabınıza aktarılmıstır odeme yazıyor onda da sadece.Ptt kartına mı bakacak ?
Merissa 22 agustosta başvuru yaptım 1 eylülde hesaba yatıcak denildi dün gittim henüz yatan birsey yok e devletten baktım ödeme aşamasında diyor 144 arıyorum sürekli aynı cvp sistem güncellenmesi var şuan da daha sonra tekrar deneyiniz :((
Brutal-Betty Merissa ödeme aşamasından belli bı süre sonra miktar yazacak sonra size mesaj gelecek PTT den gidip alacaksınız