Yenimami
Sab simplex günde 15 damla 3 kez kullanıyorum. Aptamil conformil mama veriyoruz ki kabızlıktan dolayı sıkıntı yaşamasın diye. 50 günlük bebeğim var yaklaşık 2 haftadır çingene beşiğinde sallıyorum ağlama krizi gelince ve uykusu gelince. Sanırım en çok faydayı bunda gördüm. Bilseydim doğmadan kurardım bu beşiği, bebeği sakinleştiriyor ve sallrken de gaz çıkarıyor.
Zeytinyağı içirmiştim bir kaşık ancak o gün sürekli ağladı gazını çıkaramadı bir daha zeytinyağı asla kullanmadım ama bebeğe göre değişir çünkü memnun kalanlar var
Her beslenmeden sonra gazının çıkarılması da gerekiyor, bazen besleme sonrası uykuya geçiyor ama gaz birikiyor ilerleyen saatlerde sıkıntı yaşıyor. Kolik bebek tutuşu var bir de yüz üstü, videoları vardı. Eşim bu şekilde tutuyor bazen ağlaması kesiliyor değiştirince yeniden başlıyor, bazen de uyuyor bu pozisyonda.
Ama yazdığım gibi en çok faydayı çingene beşiğinde gördüm. Park yatağı var ancak onun sallantısı az olduğu için o da yeterli gelmemişti, hamak beşik olmalı