Merhaba anneler 3 gündür kendimde değilim bebeğimin kalbinde vsd 4-5 mm delik olduğunu öğrendik kapanma şansı düşük dendi, kapanmazsa ameliyat olacak. Şuanlık takipteyiz ay ay kontrole gidecek durumuna göre kapanırsa olmayacak inşallah. Aranızda bunu yaşayan anneler var mı ne gibi süreçlerden geçtiniz. Lütfen bilgilendirirseniz çok mutlu olurum psikolojik olarak çok kötüyüz.