Bahararya 30 günlük bebeğim var gaz kolik. Çok fazla rahatsız ediyor masaj zeytinyağı damla bir çok yöntem denedim. Ebe bir arkadaşım muskat baharatını çay kaşığı süte döküp içirmemi söyledi. Tedirgin oldum daha önce kullanan var mı
SeninAnnenBirMelektiYavrm Bahararya hayır yapmayın elbette.muskat zehirlidir ben bile tuketirken tedirgin oluyorum Allah korusun
Yenimami Bahararya bizim ki de 44 günlük kolik ne yapsam geçmiyor devamlı ağlıyor ve katıla katıla siz ekstra bişey yapmıyormusunuz? Çok üzülüyorum
bsraugr Bahararya benim bebeğimin de gaz sancısı çok oluyor kayınvalidem 40 ı çıksın muskat verelim dedi, çocuk doktoruna sordum kesinlikle verme emmesini bozar ve bağırsaklarına uygun değil dedi o şekilde vermedim
Burcusimaaaayy Bahararya ben bir iki kere vermiştim. Tehlikeli verilmemesi gerek. Çaresizlikten mecbur vermiştim. Hiç bir gaz damlasi masaj vs ise yaramamisti. Alerjik bebekti bu yüzden felaket gazliydi. Muskatta yaramadı zaten
__mom Yenimami biogaia gaz damlası - emzirme çayı - gaz yapan yiyecekler tüketmiyorum her emzirmede gazını çıkarın yoksa geceye birikiyor gaz sancısıyla hep aynı saatlerde ağlıyorlar
Bahararya Kimyon içiyorum rezene anne çayı yediklerime çok dikkat ediyorum ama değişen hiçbir şey yok. Birde bebeğime zeytinyağı ile masaj yapıyorm