Yıldım bu ek gıdadan bı yese ıkı yemıyo muz dolgulu pankek yaptım az once 1 tane yedı sadece onuda öğürerek alıştı emmeye meme kadar yemeğe düşkün değil dr 3 öğün yemeli dedi ama nerdeee sizinkiler nasıl katı kıvama ne zaman alıştı ne zaman yedi yardımmm