SunnyG ben de hiç kıyamıyorum ya uyandırma diyorlar ama 4 saati geçtiği zaman kendimi rahat hissedemiyorum bir de bir yerde okumuştum çok uyumak bebeklerde kan şekeri düşüklüğüne sebep oluyormuş ve kan şekeri düşen bebek de uyudukça uyurmuş o yüzden ben de gece bir kere kaldırıyorum ne olur ne olmaz 2 aylık çok minikler daha ..
Momofleos 12 gibi yapıyorum sabah 5-6 ya kadar uyanmadığı oluyor o kadar saat aç kalması normal mi?
12 de besleniyorsa belki taş çatlasın 5 saat beklenir de 6 saatte iyice fazla gibi bir kere daha kalkıp mama verin ya da emzirin derim benim kızımda kaldırmasam hiç uyanmayacak ama kaldırınca da mamayı lıkır lıkır içiyor valla iştahlı iştahlı 😀 ki Aç olmadığı zamanlar biliyorum asla içmez aslında siz kendi çocuğunuzun rutinini durumunu daha iyi gözlemlersiniz biz de 2 aylığız ben ancak belki 6. Aydan sonra kendi uyanmasını beklerim gibi geliyor biraz daha büyümeli şu an hiç dayanamıyorum uyanmasını bekleyemiyorum zaten ben uyandırsam bile uykusu düzenli oluyor gece yine uyuyor sıkıntı yaşamıyoruz 😊ve doktorunuz bu konuda ne diyor ?