Bugün 4 aylık aşılarını olduk,
2 ay aşısından sonra calpol almıştım açtığım için internette 1 ay sonra atılması gerektiği yazıyor kullanmayayım diye bende eczaneden calpol istedim yoktu parol şurup verdi günde 3 kez 1 er ölçek verin dedi
Parolu kullanan var mı