Nereli
* Mama sandalyesine 6. aydan sonra oturtmaya başladım.
* Bebeğim oturmayı çok istiyordu. Doktorumuzun tavsiyesiyle 5. ayın başında destekli oturmaya başlamıştık.
* Yürüteç hiç kullanmadık. Bebeğim şu an 14 aylık ve yürüyor ☺️
* Sadece mama ile besleniyorsa bebeğiniz tadımlara başlayabilirsiniz. Ama sebzelerden başlayın. Meyveden başlanan çoğu bebek sebze yemiyor. Su konusunda da mama veriyorsanız her mamadan sonra bir çay kaşığı su vermeniz gerekiyor. Emziriyorsanız doktorlar 6. Aydan itibaren su vermeyi öneriyorlar.
* Eşimin teyzesi İkeadaki antilop mama sandalyesini hediye almıştı. Hem çok pahalı değil hem de kaliteli tavsiye ederim.