Hanımlar sezeryan doğum yapalı 54 gün oldu ama lekelnemem mi yoksa adet kanı mı bilemiyorum bir var bir yok bir bakıyorum adet kanı gibi bol bol geliyo bşr 2 gün bitiyo kahverengi lekelenme oluyo namaz kıldığım için sıkıntıya girmek iatemiyorum nasıl ayırt esicem adet mi yoksa özür kanımı olduğunu bilgisi olan var mı