Duygurass Benim kızım da 2 ay 1 haftalik. 6 kiloyu biraz geciyor. Zaten bu mama miktari kiloya göre yapiliyor. Biz günde en aciktigi saatlerde toplam 3 kez 120, gerisini 90 veriyoruz. Doktor kesinlikle aglasa dahi vermememizi, ileride midesi büyüdüğünde obezite ile ugrasabilecegimi söyledi. Anne sütü olsa sorun olmuyormus cünkü az geliyormus. Emzirme refleksi nedeniyle aglamasinin normal oldugunu soyledi. 3 saatte bir mama veriyorum. 3 saatten yarim saat önce aglama basliyor bizde de. Hemen yükses ses müzik acip kucagimda oynuyorum susuyor. Yarim saat öyle oyaliyorum :) Mama bittiginde agladiginda da gaz cikarmak icin kucagima aliyor, biraz evi dolasiyorum susuyor :)