Bende bir ay sonra ise başlayacağım oğlum üç buçuk aylıkken mecbur babaannesine bırakacağım ama ilk başta para vermek gibi bir şey söz konusu bile olamaz çünkü onun babaannesi , bakıcısı değil ya neden para vereyim versem de almaz alamaz siz neden öyle bir şey yapıyorsunuz?
Benim çocuğuma kendi evinde bakacak evlerimiz yakın şimdilik 8-12 arası bakacak süt izinim var 2 ay yarım gün çalışacağım için ne kadar çok sevsem de aramız iyi olsa da kendi çocuğu gibi bakacak olsa da anne olarak içimde hep bir tedirginlik var bir şey olursa nasıl bakacak vs diye sizin kaç aylık ve nasıl bakıyor