hilalhanim Bebeğim 4aylık emzirerek uyutuyorum ve yanımda uyuyor. Hem ben daha fazla uyumuş oluyorum Hemde yanımda yatması çok hoşuna gidiyor. Fakat bu duruma alışır mı? Sonrası zorlar mı? Tecrübesi olan analar yorumlarınız benim için önemli ❤️
Annesiballisiii hilalhanim çok tehlikeli bebeği yanında yatırmak Allah korusun fark etmez ezersiniz emzirirken nefessiz kalır falan ne bilim ben cesaret edemem
ayseozcil hilalhanim bizde sürekli öyle uyuyorduk suan kızım 8 ay 20 günlük ben eşimle kendi yatagımızsa yatıyorum kızımda beşiğinde benim kızım herseye çok kolay adapte oluyor ama 😍
oneboytwinmom hilalhanim çok feci alışır. Ve her daim seninle yatmadan uyumak istemez ya da kalktgn an anlar ve uyanır Ben oğlumda o hatayı yaptm. Şimdi ikizlerm var. Çoğunlkla mama ile besleniolar. ama memede verdgm oluo. Bazen mama hazırlamaya sabırları olmuo Yatağa alıorm emziriyorm sonra mama yapıp içirip yerlerine yatırıorm. Veya biri çok ağlıo genelde.onu sakinleştirmeye yatağa alıorm. İçim geçtiyse ayıldgımda hemen yerine koyuyorum. Bence zararın neresinden dönsen kar Derbeder olmadığın kötü hissetmediğin anlar dışında yatağına koy
hilalhanim Annesiballisiii o yanımda yatarken kıpırdamıyorum içgüdüsel olarak mı bilmem ama hiç hareket etmiyorum 😬🌸
hilalhanim ayseozcil ne güzel maşallah 😍 ben kendi kızımdan şüpheliyim ne yapacağını kestiremiyorum 🥺
Dilaylaa Hic yanımda yatirmadim hem çok tehlikeli geldi bana çünkü bazen uykusuzluktan insan ne yaptığını bilmiyor
hilalhanim oneboytwinmom gece beşikte olursa çok sık kalkıyor uykusuz kalıyoruz ama yanımda yattığında birazda olsa uyuyorum ama en iyisi uykuyu feda etmek yatırmamak 🥲
demirsmomm gece beşiğinde yatırıyorum sabah 5 buçuk 6 gibi yanımızda uykuya devam etmek istiyor, alışır mı bilmiyorum ama bana da çok keyifli geliyor kokusuyla uyumak 😍
Tubis_0 hilalhanim üst komşum aynı hatayı yaptı kız şuan 8yaşında 8senedir bi kez bile teknyatmamış kızı çok muzdarip bu durumdan