Merhaba arkadaşlar,🌸
Doktorumuzun verdiği listede 3 tane özel aşı gözüküyor. NİMENRİX, BEXSERO, ROTARİX…
ROTARİX: 3-5 aylarda,
NİMENRİX: 3-5-13 aylarda,
BEXSERO: 3-5-13 aylarda..
Bebeğim 3 aylık olacak, 3 aylık aşılarını aynı anda mı yapıyorlar, yoksa aralarında zaman mı olması gerekiyor. Bilen varsa yardımcı olursa sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.. 🌸