Merhaba dün akşam 8 gibi bebeğim uyudu ama ben uyandırmadan asla uyanmadı emmek için. Gece 2 de uyandırmaya başladım bi saati buldu.Uyandırdığımda da hep uyku halindeydi emdi ama zoraki yani hiç aç gibi değil de öyle aşırı. Spaya gittik orada yorulduğu için böyle olmuş olabilir mi sizce? Gündüz de yarım yamalak uyumuştu hep.