10+3 haftaalik hamileyim son 3 gündür sağ tarafimda elime gelen sertligi hissediyorum ama böyle ceviz kadar bir sertlik. kimse inanmiyor daha cok küçük hissedemezsin diyorlar.48 kiloyum özellikle sirt üstü yattigimda bebek kasılır kendini hissettirirse sağ tarafımda o sertlik elime geliyor ve artik kasiklarimin biraz üstüne doğru çıkmış. 2.gebeligim belkide ondan hissediyorum birde zayif oldugumdan belkide ilk gebeligimde 4.aya kadar hissetmemistim ama bunda bariz elime ara ara sertlik geliyor.elimle ovalayinca yavas yavaş kayboluyor.