Merhaba hanımlar 8 aylık kızım var. Ayın 28 nde reglmin son günüydü , eşimle ilişkimizde istenmeyen birşey oldu ve ben ertesi gün hapı aldım. Reglime 13 gün olmasına rağmen bugün lekelenmem var, korkuyorum çünkü kızıma hamile olduğumu yerleşme kanamasından öğrendim ve sonra 15 gün sürekli lekelenmem olmustu. Sorum şu ki; bu kadar kısa sürede olma ihtimali varmı? İlaçların %100 etkili olmadığını biliyorum ama cok kısa süre geçti. Acaba ilaçtan dolayı erken mi regl oldum. Kafamda deli sorular … o kadar çok korkuyorum ki test almak istemiyorum alsamda belli olurmu yine erken oluyor regl vaktim gelmedi. ay bilemedim 🥺