Cly01 Kızlar evde biraz altinimiz flan var evde tutmak istemiyorum bankadan kasa kiralayalm diyoruz artısı eksisi nedir bilen var mı
Tazeanne06- Cly01 eksisi kasanın başına biişey gelirse içindekiler gidiyor banka sorumlu değil yani bi deprem yangın vs gibi olayda benim 2 senedir kasada
Canncan Evet alabiliyorsun istedigin zaman,evlendigimizden beri kasada bizimkiler benim takma hevesim yok altin icin o yuzden kira odemeden odemeye gittigimde bi bakarim okadar.evdeyken icim rahat degildi sahsen