
Arkadaşlar yeni geçtim ek gıdaya, 6 aylık böyle bir tarif gördüm ama yorumlar da ceviz için çok erken yazmışlar. Hatta biri de bebeğimin yüzünde alerji oldu falan yazmış. Sizce verilmeli mi?
Eğer gerçekten erkense neden böyle video yapıyorlar? Tehlikeli değil mi?