Bi kez sütümü evde ısıtıp koymuştum içine soğumuştu yarım saat içinde , bende daha kullanmadım ama internette yorumlarda 2.5 saat soğuk tuttu memnunum falan diye yazmışlar aynı çantaya benim biberonum neden soğudu kullanım şekli mi var içi böyle folyolu gibi olanlardan bahsediyorum bende baby plusun var renkli model belki sizdede vardıe