Kızlar merhaba. Yeniyim bu uygulamada ❤️ bebeğim 2 gün önce doğdu ama malesef solunum sıkıntısı yüzünden kuvezde. Elektrikli süt pompası ile Süt sagip gönderiyorum. Ama bugün süt sagarken süt köpürdü. Yani o pompa kısmı köpürdü ve biberon da köpük yoktu. Sadece üst kısımda çektiği yerde baya bı kopurme oldu. Normal mi bu durum? Ondan 1 saat önce zeytinyağı sürmüştüm göğüs uclarima yara olduğu için. Ondan mı kaynaklı acaba veya başka bi problem mi oldu bilmiyorum. Başına gelen birileri var mı? Beni biraz aydınlatır mısınız 🥰