7 aylık oğlumu sünnet ettireceğiz bayadır devlette randevu arıyordum sonunda çam ve sakurada 20 eylül için buldum ve aldım. Ama bu seferde internette çam ve sakura 4 yaşından önce sünnet etmiyor diye yorumlar okudum. Yakın zamanda bu hastanede sünnet yaptıran var mı acaba.