tazeannecikk2605 Kızlar bebeğim 3 ay 11 günlük ve 10 gün önce kilosu 5500 du çok iştahlı bi bebek değil kışlık alisveris yapıcam ama lcw defacto kalıpları nasıl 6 9 ay alsam suan giyebilir mi acaba ??
mamitime tazeannecikk2605 kalıplar değişiyor mağazadan deneyerek alın internetten alacaksanız yorumlara bakın fikir olur
Cik tazeannecikk2605 defacto tşörtleri büyük oluyor yaz için aldığımda baya büyük geldiler ama baaketci tşörtü gibi giydirdim kış için alacaksan bir tane al kalıbına bak sonra çoklu almanı tavsiye ederim lcwdan ince pijama aldım uzun kollu mesela bir yaş aldım 8 aylık 9 kilo bebeğime tam oldu kumaşı esnek değildi. Bilemiyorsun kalıp model kumaş değiştikçe bedende değişiyor
OptimusPrime tazeannecikk2605 Çok rahat giyer. Şuan. Ama kısı çıkarmaz. LCW için söylüyorum. DeFacto bilmiyorum hiç almadım.
tazeannecikk2605 mamitime malesef bulunduğum il de online da olan gibi çeşit yok hiç o yüzden mecbur online aliyorum
Denizanasi92 tazeannecikk2605 önce birer tane alın alt üst sonra toplu alın aynı marka üründen ürüne bile kalıp değişiyor benim bir sürü yazlık boşa gitti bence her zaman büyük almak iyidir kilosu az alabilir ama birden boyu uzarsa küçülüyor. Özellikle çıtçıtlı zıbın tarzı şeyleri daima büyük alın