Berilsmom13 The_Ana filli boya andezit 50 benim çok memnunum kartelada göründüğü gibi koyu durmuyor :)
cekoslavakporseleni The_Ana filli boya andezit 20 👌🏻 mükooooo Ben de yeni taşındım ev biraz küçük, boyattım mükoo oldu mükoo😂😂 tavsiye ederim 👌🏻
Aylaayla The_Ana benim evin rengi polisan yeni inci herkes bayılıyor aorup kendi evlerinide aynı renge boyattılar