Kızım 10 aylık. Yaklaşık 1 haftadır sabahları 6-7 arası uyanıyor ve uyumuyor tekrar. Gün içinde de 2 uyku ama toplasan 1 saat. Bugün de 5 e geliyordu uyandı ve hala uyumadı. Esniyor, gözlerini ovuşturuyor ama uyumuyor. Normalde 8-9 arası uyanırdı, gündüzleri de uyurdu, gece de 1 defa 4 gibi emmeye uyanırdı o kadar. Sizce uyku gerilemesi midir? Ne yapmam gerekiyor?