Yavrusuu 17. Ayda yürüdü. 18 aya kadar normal kabul ediliyor. Sıkma canını ben cok sıkmıştım, gerek yokmuş. Şunu da belirteyim benim bebeğim çok temkinli bir bebekti. Kendini güvenmediği yerden asla atmaz, inmeye cesaret etmezdi. Cok şükür önce Allahımın koruması, sonra bizim ve onun bu dikkati ile hiç kaza yaşamadık. Ben temkinli bebeklerin geç yürüdüğünü düşünüyorum.