Zepnepzeynep Arkadaşlar kulağım enfeksiyon oldu ve emzirdiğimi söyledim ona göre antibiyotik verdi doktorum. Emzirirken antibiyotik kullanan oldu mu? 2,5 aylık bebeğim korkuyorum biraz.
KaSeAy Zepnepzeynep Dişim için kullanmıştım. Emzirdiginizi söylediysenz ona göre ilaç vermiştir bişey olacagını düşünmüyorm geçmiş olsun
sngl11 Zepnepzeynep evet iki antibiyotiği aynı anda kullanmak zorunda kaldım hem de anne iyi olacak ki bebekte iyi olsun
AtaTrkmn Zepnepzeynep sezeryan oldum antibiotik kullandım bitene kadar o geçti dış kulak iltihabı olmuştum bebeğim 30 günlük falandı kullandım mecburen🤷🏻♀️
Sltn Zepnepzeynep evet emzirme ile uyuuyumlu oluyor geneldé. Etken maddesini e-lactancia diyé site var orada sorgularsaniz içiniz rahat eder.sitesi ingilizce o yüzden ederken maddeyi ingilizceye cevirip öyle sorgulayin
Zepnepzeynep AtaTrkmn teşekkür ederim bende orta kulak iltihabı oldum mecburen kullanıyorum ama 4 saat sonra emzirin falan yazıyor internette kafam karıştı
Deletedmom378 Zepnepzeynep diş cektirmistim onun için kullanmıştım ve bebeğinin vücudunda bazı yerler mantar olmuştu
Zepnepzeynep Deletedmom378 geçmiş olsun size de. Nette bebeği ishal yapar falan yazıyor sizde öyle bir problem oldu mu peki?
AtaTrkmn Zepnepzeynep benim dış kulak iltihabı olduğum zaman 1 kutu antibiotik yeterli gelmemişti mecburen 2.kutuyuda kullanmıştım çocuk doktorumuz problem olmayacağını söylemişti ben emzirmiştim yani☺️
Deletedmom378 Zepnepzeynep üzerinden 3 ay geçti tek hatırladığım ay sürüp çocuğun canını yakan o mantar olmuştu vallahi teşekkür ediyorum size de çok geçmiş olsun çocuk dr unuza sorun ilacı isterseniz bir de her bebekte aynı etkiyi göstermeyebilir
Tubbb Zepnepzeynep yapmadı yanlış hatırlamıyorsam, yaptıysa da farkedilecek ölçüde değildi. Yan etki olarak doktorun söylediğine göre, bebekte uyku yapabilir ve sütün tadını değiştirirmiş.
Hndmtl Zepnepzeynep Bende kullanmak zorunda kaldım birkaç defa. Emzirirken kullanılan ilaçlar var. Fakat mutlaka yanında probiyotik takviye kullanın.