Kizlar 4 yasinda kizimi yarim gun (sabahtan oglene kadar krese verdim)
Birde 2.5 yasidna kizim daha var ama ablasini cok ozluyor agliyor ayrilmak istemiyor yani gondermekle hata mi ettim ama evdede cok skiliyor uzuluyorum kendimi suclu hissediyorum
Bana bi akil verin