Kdry07 15 haftalık hamileyim kızlar üşütmüşüm biraz sanırım burnum akıyor biraz da sırtım falan ağrıyor parol içiyorum fakat hamiler de içebileceği soğuk algınlığı falan hangisi var bilgisi olan
Mdmr Kdry07 sadece parol içebilirsin ilaç vermiyorlar maalesef ki ıhlamur iç çorba iç bol bol. Ben çok ağır geçirmiştim sanırım 29-30 hafta falandım doktoruma yalvarmıştım düşük dozda bişey ver bi kerelik bari diye oluyor. Bitkisel pastil bile kullandırmamıştı doktorum.
arascinar3475 Kdry07 ihlamur sadece bir bardak sakin doktoruna sormadn burdaki onerilerle bitki cayi falan icme bacim
Kdry07 Sağolun kızlar doktor sordum bakalım bi ilaç önerecek mi bitki çayı normal zaman da pek sevmem o yüzden ihlamur zorda olsa içeceğim